Want it? Work for it

Want it? Work for it

czwartek, 18 kwietnia 2013

Redukcja kilogramów a treningi Ewy Chodakowskiej

Na wielu blogach czytałam już o efektach ćwiczeń z Ewą Chodakowską. Ja jednak wciąż nie mogę się zmobilizować, żeby zabrać się za regularne ćwiczenia z nią. Za oknami wiosna już w pełni, energia do ćwiczeń jest - teraz tylko kwestia mobilizacji.

Pojawia się też coraz więcej owoców / warzyw. Więc prowadzenie diety będzie łatwiejsze :)



Postanowiłam zrobić mały eksperyment. Jako, iż wyrobienie nawyku trwa 21 dni, przez ten czas będę regularnie, codziennie ćwiczyła z Ewą Chodakowską. Chodzi mi o sprawdzenie, czy po upływie tych 21 dni pozostanie mi nawyk do ćwiczenia. Muszę się rozruszać i to koniecznie!
Odkąd zrezygnowałam z karty Multisport (względy finansowe), bardzo brakuje mi ruchu.
Tak więc wcielam w życie ten plan!
21 dni z Chodakowską - START!

LET'S DO THIS !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz