Want it? Work for it

Want it? Work for it

środa, 3 lipca 2013

Lipiec i nowe plany



Nadszedł jeden z najcieplejszych miesięcy w roku. Wakacje w pełni, temperatura oscyluje w okolicach 30 C. Aż chce się żyć! Moja motywacja do działania stale rośnie. Nie patrzę wstecz, chcę wciąż iść na przód! Dążyć do celu, spełniać marzeń!
Chcę dać z siebie jeszcze więcej,być jeszcze lepszą, schudnąć więcej! Dla siebie, dla swojego dobrego samopoczucia, dla zdrowia!
Ostatnio mam mnóstwo problemów zdrowotnych, chcę zapomnieć o tym i cieszyć się życiem. Po prostu BYĆ!

W LIPCU chciałabym przede wszystkim wprowadzić porządek w swoim życiu. Ostatnio miałam na głowie natłok projektów, pisałam komuś 2 prace licencjackie, do tego praca, budowa domu, obowiązki domowe. Nie starczało mi czasu na nic poza tym! Czas coś zmienić :)


1. DIETA
Zamierzam spożywać regularne posiłki (co 3 godziny), 5 posiłków dziennie. Żywić się będę zgodnie z planem diety IG pro.




2. BIEGANIE
Planuję rozpoczęcie regularnego biegania. Chciałabym przyzwyczaić organizm do tego typu wysiłku. Na początek co drugi dzień, przynajmniej 30 minut. 




3. WYZWANIE BRZUSZKOWE
Aktywnie przyłączam się do pracy nad oponką :)
Codziennie będę wykonywała 8 min ABS + po 100 brzuszków na mięsień prosty i skośne.


4. ĆWICZENIA Z EWĄ CHODAKOWSKĄ
Nabyłam niezłą kolekcję jej płyt z ćwiczeniami. Pora odkurzyć je i wykorzystać.
Na początek - Ewa w Skalpelu, Kilerze + Tomek, 4x w tygodniu.


5. SQUAT CHALLENGE
Chcę, żeby moja pupa prezentowała się jak najkorzystniej!
Startuję więc z 30 dniowym squat challenge! W sierpniu zobaczymy efekty :)


6. CZYTANIE
Mam sporo zaległości w kwestii lektur. Chciałabym je nadrobić, bo sterta książek, które chciałabym przeczytać stale rośnie!




7. PIELĘGNACJA CIAŁA
Większą uwagę chcę również poświęcić pielęgnacji ciała. Przez zabieganie zaniedbałam częstotliwość balsamowania i nawilżania.



8. NAUKA JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO
Powracam po przerwie :) 
Czas przypomnieć sobie słownictwo i podgonić materiał!




2 komentarze:

  1. Powodzenia :) 30 minut biegania do dobry czas :D , I również mam ochotę zabrać się do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję rozbiegać się do godziny :)
      Ale to małymi kroczkami... Nie od razu Kraków zbudowano!

      Usuń