Want it? Work for it

Want it? Work for it

piątek, 9 sierpnia 2013

Oferta sportowa LIDLA

Nie wiem czy miałyście okazję przejrzeć nową gazetkę LIDLA, ale wszystko wskazuje na to, że od poniedziałku 12 sierpnia czeka na nas całkiem fajna oferta :)


Nowa oferta sportowa LIDLA jest naprawdę ciekawa. Przynajmniej na zdjęciach wygląda to zachęcająco :) Możemy śmiało wyposażyć naszą garderobę w nowe ciuchy sportowe.


Moją uwagę przykuła bluza sportowa - niebieska, a także niebieskie i różowe spodnie dresowe.  
Uwielbiam żywe kolory, a oferta ta idealnie dopasowuje się do moich potrzeb.


Ciekawie prezentują się również buty sportowe za jedyne 55 PLN. Mam nadzieję, że ich kolor w rzeczywistości będzie równie ładny, jak na zdjęciu. 


No i mój hit - biustonosz sportowy. Poluję na niego już od dłuższego czasu. Jako posiadaczka dużego biustu, mam ogromny problem z doborem biustonosza. Zazwyczaj nie trzyma moich piersi tak, jakbym tego chciała. Przy bieganiu bardzo zależy mi na maksymalnym usztywnieniu biustu - żeby nie "latał" i nie podskakiwał. Poza tym, iż jest to bolesne, może również prowadzić do zniekształcania biustu - a tego chciałabym uniknąć. Nie pozostaje mi nic innego jak wybrać się w poniedziałek do LIDLA i przetestować ofertę :)

A WY korzystacie z ofert tego typu?

2 komentarze:

  1. jeszcze niczego w Lidlu nie kupiłam, ale brat ma buty do biegania i sobie chwali :) teraz myślałam nad tym biustonoszem, ale chyba odpuszczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że będą wygodne bo też mam chrapkę na nie :)

    OdpowiedzUsuń