Want it? Work for it

Want it? Work for it

środa, 16 października 2013

Hello October! Czyli powrót do rzeczywistości...

W ostatnim czasie wiele się u mnie działo. Intensywny kurs hiszpańskiego, praca, budowa domu, obowiązki domowe i dojazdy pozbawiły mnie całkowicie czasu wolnego. Ten gorący okres w moim życiu powoli przemija, wszystko zaczyna się stabilizować.
Połowa października przeminęła mi na nieustannych badaniach i wizytach u lekarzy. Miałam podejrzenie wczesnej ciąży. Ostatecznie niestety jest to kolejna huśtawka hormonalna i tym o to sposobem jestem dzisiaj w 39 dniu cyklu, ciągle bez miesiączki.

Od dzisiaj zaczęłam przyjmować Luteinę - na wywołanie okresu. Biorę też głęboki oddech i podejmuję radykalne zmiany w moim trybie życia. Czas przystopować, zająć się sobą. Chcę mieć rodzinę. To jest pewne. Mija kolejny rok starań o dziecko - bezowocnych.
Coś muszę robić nie tak.



Zostały jeszcze w zasadzie 2 tygodnie października. 
Pora spisać CELE do zrealizowania jeszcze w tym miesiącu:

  1. Wizyta u DIETETYKA - w piątek 18/10 jestem zapisana na wizytę u dietetyka. Tym razem prywatnie. Wizyta państwowa nic mi nie dała, lekarz potraktował mnie schematycznie. Wiążę duże nadzieje z tą wizytą. Mam nadzieję, że Pani doktor mnie nie zawiedzie.
  2. BIEGANIE - przynajmniej 2x w tygodniu. W celu rozkręcenia organizmu.
  3. MORFOLOGIA KRWI - pora sprawdzić czy tutaj wszystko w porządku.
  4. KAWA - ograniczę spożycie kofeiny do 1 szklanki na dobę. Docelowo zamierzam w ogóle nie pić kawy, ale na początku ciężko mi się będzie odzwyczaić. Dlatego zaczynamy metodą małych kroczków.
  5. SZAFA - uporządkuję swoje ciuchy - pozbędę się tych, których już nie noszę.
  6. BASEN - wybiorę się przynajmniej 1 raz do końca października na basen.
  7. DOM - uporządkujemy z mężem teren naokoło domu i zabijemy okna deskami na zimę.
  8. PRZYJACIELE - nadrobię chociaż część zaległości w spotkaniach z przyjaciółmi.
  9. POSIŁKI - nauczę się przygotowywać zdrowe i smaczne potrawy na parze. Do końca miesiąca chciałabym opanować 2 nowe potrawy.
  10. WAGA - zredukuję wagę chociaż o 1kg, aby poczuć różnicę i wiedzieć, że idę we właściwym kierunku!




1 komentarz:

  1. 3mam kciuki za twoje postanowienia;) oby wszystko zrealizowała;p

    OdpowiedzUsuń