Want it? Work for it

Want it? Work for it

niedziela, 5 stycznia 2014

LIDL: Sport i Ćwiczymy czyli nowe okazje

Po ostatnim szale zakupowym w LIDLu, kiedy to nabyłam swoje adidaski, zastanawiałam się kiedy znowu będzie okazja zakupienia czegoś w atrakcyjnej cenie.
I nie trzeba było długo czekać.

Już od 7.01 LIDL rusza ze sprzedażą artykułów ze swoich promocyjnych gazetek SPORT i ĆWICZYMY.
Będzie można zaopatrzyć się zarówno w strój do ćwiczeń, jak i sprzęt fitness.

 źródło: LIDL

Najnowsza oferta LIDLa wydaje się być trochę uboższa niż ostatnia. Niemniej jednak malinowe spodnie sportowe przykuły moją uwagę. Topów fitness również nigdy za wiele, więc pewnie wybiorę się na polowanie.

 źródło: LIDL

Odnośnie sprzętu fitness - aktualnie nie potrzebuję niczego kupować. Chętnie nabyłabym orbitreka, ale narazie leży on poza moim budżetem. Także muszę się wstrzymać.



źródło: LIDL

Z oferty ćwiczymy przypadła mi do gustu torba z przegródkami na mokrą odzież. To bardzo praktyczne rozwiązanie. Moja wysłużona torba Nike nie posiadała takiej przegródki. Narazie jednak nie zdecydowałam się na reaktywację karty multisport, więc torba do ćwiczeń byłaby zbędnym wydatkiem.

Czy Wy również planujecie skorzystać z oferty sportowej LIDLa?

3 komentarze:

  1. Całą listę mam więc jeśli się tylko uda to kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo świetnych rzeczy. Na pewno nie uda mi się wejść do Lidla na początek promocji, ale może nie wszystko zostanie wykupione ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej chciałabym czasami zaglądać, a nie widzę możliwości obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń