Want it? Work for it

Want it? Work for it

sobota, 1 marca 2014

TRENINGOWE PODSUMOWANIE LUTEGO

Luty upłynął pod znakiem ciężkiej pracy - niestety nie nad własnym ciałem... Każdego dnia spędzałam w swojej pracy minimum 10 do 12h. Doliczając dojazd (1,5h w jedną stronę) - śmiało można pokusić się o stwierdzenie, że w lutym nie miałam własnego życia.


Ale po kolei. Wszystko zaczęło  około 15 stycznia, kiedy to dowiedziałam się o swoim awansie. Tak, awansowałam. Zmieniam stanowisko od 3 marca i w związku z tym miałam ogrom pracy.

Treningi w lutym wyglądają mniej więcej tak:


Szału nie ma... Głównie to spacery, truchtanie, trochę biegania.
Udało mi się zrobić również Focus T25 Alpha Cardio i Skalpel Chodakowskiej.
Tyle.

Do wiosny nie zostało już wiele czasu.
Mam rozpisany plan treningowy na marzec. Sytuacja w pracy uspokoiła się trochę, liczę więc na to, że będzie więcej okazji do aktywności fizycznej i nie będę zasypiała zaraz po przekroczeniu progu domu :)


1 komentarz:

  1. Plan treningowy i kalendarz własny i Ewy jesteś świetnie obstawiona motywatorami!
    Pozdrawiam Try to design
    i zapraszam do wyzwania

    OdpowiedzUsuń